tisdag 9 februari 2010

Jag förstår om du skulle hitta någon bättre sen

Dagen började med en fantastisk dröm! Jag drömde nämligen att jag var med i Paradise Hotel, fast inte riktigt. Utan det var en stor fest som blev till Paradise Hotel i den där villan. Alla parade ihop sig och en var singel. Hahaha, det var min roligaste dröm hittils. Men såklart, måste man gå upp när drömmen är som bäst! Först hade jag matte, jag gjorde inte ett piss på den lektionen. Sedan hade vi kemiprov, det hade kunnat gått bättre om man säger så. Diagnosen var 100000 ggr lättare än provet. Fick verkligen inte visa vad jag kunde. Sen drog jag och Tove till Görans och åt. Raggmunk med fläsk! Husmanskost när den är som bäst! ;) Efter det var vi lite busiga och åkte hem istället för att stanna på biologin och engelskan. Men det var totally worth it. Påvägen hem hämtade jag hem mina grejer jag beställt i söndags kväll. Väl hemma hade mina framkallade bilder också kommit. Härligt! Gick och la mig, sov i typ 3 timmar. Nu sitter jag här, har nyss ätit och ska snart börja med psykologiplugget. Puss!





Escada Ocean Lounge och L'absolu Rouge Lancôme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar