tisdag 2 februari 2010

Tisdag

Äntligen hemma efter en väldigt lång dag i skolan. Dock så gick jag inte på matten imorse, orkade verkligen inte! Så kan det gå. ;) Well, har haft vanliga random lektioner. Kemi, biologi och engelska. Sedan stannade jag, Mette och Alex kvar på kemiresursen. Den behövdes, och nu börjar jag faktiskt på koll på kemisk jämvikt! :) Haha, och nyss när jag skulle gå hem från tunnelbanan så ramlade en snubbe. Hahaha, asså det såg så brutalt roligt ut, kunde inte hålla mig för skratt. Han såg redigt förbannad ut när han såg att jag skrattade men ni skulle också ha skrattat. :P Nu sitter jag och tittar på How I Met Your Mother, ett utav de roligaste programmen som sänds! Ska snart sätta mig och titta på gårdagens Paradise Hotel och sedan käka middag. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar