torsdag 11 februari 2010

When love becomes a lie

Ups, glömde att blogga igår. :) Haha, igår vaknade jag av att Tove, Mette och Alex kom inspringandes i mitt rum klockan nio på morgonen. Det var en rolig start på morgonen... :p Tanken var att vi skulle åka på matten senare på dagen men det blev inte av. ;) Idag har jag haft psykologiprov som gick helt okej tror jag. Absolut inte MVG men vi får se vad jag hamnar på. :) Sedan hade vi kemi och sen idrott. Jag drog tidigare från idrotten för jag skulle fixa en grej. ;) I stan idag så var det poliser överallt. Vad har hänt? Varför är det ett sånt jävla polispådrag? Helt sjukt ju, vart jag än gick var det poliser vilket gjorde det lite problematiskt för mig... Ikväll ska jag lägga mig tidigt utan att plugga ett endaste jävla dugg. Så stört najs! Imorgon blir det bio med min sötpaj Sara. Puss!

2 kommentarer:

  1. Ja vi hörde nog minsann vad du hade på gång idag fröken

    SvaraRadera